Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026, με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ροδόπης κ. Εμμανουήλ Ταπατζά, για την πορεία των εργασιών αποκατάστασης της καθίζησης στον κάθετο άξονα «Κομοτηνή – Νυμφαία – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» και την εξέλιξη των εργασιών κατασκευής της προσωρινής παρακαμπτήριας οδού, συμμετείχε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης κ. Θεόδωρος Σαββάκης.
Στη συνάντηση, που έλαβε χώρα στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη, συμμετείχαν επίσης εκπρόσωποι της Εγνατίας Οδού Α.Ε., ο Δήμαρχος Μαρωνείας - Σαπών, εκπρόσωποι επαγγελματικών και εμπορικών φορέων της περιοχής, καθώς και εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, αναδείχθηκε η ανάγκη άμεσης προώθησης λύσεων που θα διασφαλίσουν τόσο την ασφαλή διέλευση των οχημάτων όσο και την αποσυμφόρηση των οικισμών Καρυδιάς και Πανδρόσου, οι οποίοι το τελευταίο διάστημα δέχονται αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο.
Ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ροδόπης κ. Θεόδωρος Σαββάκης υπογράμμισε τη μεγάλη σημασία που έχει να βρεθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα, επισημαίνοντας ότι η ταχεία αποκατάσταση της κυκλοφορίας στον κάθετο άξονα είναι κρίσιμη για τη στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας, ιδιαίτερα ενόψει της τουριστικής περιόδου. Τόνισε ότι η ομαλή και ασφαλής λειτουργία του δρόμου αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της τοπικής οικονομίας της Ροδόπης.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που δόθηκε από την Εγνατία Οδό Α.Ε., η προσωρινή παρακαμπτήρια οδός εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμη στις αρχές Μαΐου, ώστε να εξυπηρετήσει την κυκλοφορία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του σημείου της καθίζησης. Για τη μόνιμη αποκατάσταση του κάθετου άξονα, εκτιμήθηκε ότι θα απαιτηθούν τουλάχιστον πέντε έως έξι μήνες, καθώς θα χρειαστεί πλήρης αποξήλωση και ανακατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος.
















